مصاحبه با یک فعال پر کار فرهنگی اصفهانی : 

با اینکه بنده خیلی فرد فعالی هستم ولی هر وقت ایده های قبلی ام تمام می شود دچار سردرگمی و بی تحرکی می شوم . لذا همیشه از خدا میخوام ایده های جدید در اختیارم قرار دهد. البته برخی این تمام شدن ایده ها بد نیست و باعث می شود کمی فکر کنم و ببینم آیا تا الان درست پیش رفته ام یا خیر ؟ 

در کل از خدا می خوام خودش مدام بهترین راه ها را جلوی پای من قرار دهد. 

در اینجا چند راه برای ایده یافتن میگم ان شاء ا... به به دردتان بخورد : 

1- یافتن ایده در بیانات رهبر انقلاب

2- خواندن کتب جدید باعث به دست آوردن ایده های جدید می شود. 

3- نشست با جوانان و قرار دادن خود در معرض سئوال و انتقاد های جوانان 

4- توسل 

5-انتشار مطالب خوبی که خوانده ام در سایت و شبکه های اجتماعی خودم . 

6- سفر تبلیغی به شهرستان ها 

7- رفتن به مساجد 

8- یادگیری یک زبان دیگر 

9-   مطالعه قرآن ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، خاطرات شهدا ، تفسیر قرآن 

برخی اوقات هم که وقت آزاد است میگم بد هم نیست به کوه بروم . 

خلاصه خودم را به این در و اون در میزنم تا بیکار نباشم .