کتاب فتنه تغلب      متن    نسخه ی موبایل 

همچنین 👈   چکیده کتاب منتشر شده توسط سایت رهبر انقلاب   نسخه موبایل

 

یکی از کتابهای مهم در زمینه ی جریان شناسی سیاسی و کسب روش تحلیل سیاسی، کتاب فتنه تغلب است. به جرأت میتوان گفت:" اگر این کتاب را نخواندید سعی کنید در فضای سیاسی اظهارنظر نکنید."

برخی اشتباهات جبهه انقلابی ها در سال 88
❗️⛔️ روایت هایی در این کتاب وجود دارد که نشان میدهد برخی از انقلابی به اسم انقلابی گری کاری کردند که رهبر انقلاب از دست آنها خون دل خورد

❗️⛔️ طلاب حوزه علمیه  به اسم انقلابی در قم کاری کردند که رهبری اعلام کردند بنده اصلا از این حرکت راضی نبودم!

❗️⛔️رهبر انقلاب خطاب به برخی انقلابی فرمودند به محض اینکه یکی با مواضع رهبری مخالفت کرد او را خائن یا ضدولایت فقیه نخوانید

❗️⛔یکی از روزنامه‌ها علیه فتنه‌گران تیتری را میزند که از خون‌خواهی از فتنه‌گران خبر میداد. هرچند این تیتر برخی از افراد را خوشحال کرده بود، لیکن در فردای همان روز، رهبر انقلاب با اشاره به نادرست بودن این کارها تأکید میکنند شما باید مسائل را برای مردم تبیین کنید؛ دقیق حرف بزنید. نیازی نیست که اغراق شود و حرفهای دروغ زده شود؛ این کارها بی‌برکتی می‌آورد.

 

................................................................... 

معرفی کتاب فتنه تغلب
کتابی که خودم آن را خواندم و بدون شک یک نفر که میخواهد در باب جریان شناسی سیاسی شناخت پیدا کند و روش گفتمانی رهبر انقلاب را بداند، باید آن را مطالعه کند.
 

روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه‌ی ۸۸

اکنون با گذشت حدود یک دهه از برگزاری حماسه‌ی ۴۰ میلیونی انتخابات دوره‌ی دهم ریاست جمهوری و رخدادهایی که به علت ایستادگی در برابر نتیجه‌ی آراء و روندهای قانونی، کام مردم را تلخ کرد، انتشارات مؤسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، کتاب «فتنه تغلّب» را که به روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه‌ی ۸۸ اختصاص دارد، منتشر کرده است. این کتاب شامل روایت‌هایی است از بیانات و اقدامات رهبر انقلاب در جریان فتنه‌ی ۸۸ که می‌تواند لایه‌هایی تازه از واقعیت را نمایان کرده و رسوبات ابهام و تردید دراین‌باره را از ذهن‌ها بزداید.