معرفی کتاب برای #قالب_کتاب‌خوانی

برای اینکه برای معرفی کتاب به متربیان دستتون پر باشه، حتما کتاب «رمان تیک» را تهیه کنید:
💥 این کتاب جلد پنجم از مجموعه «تربیت با کتاب» است که 130 کتاب داستان در آن معرفی شده است. مخاطب اصلی کتاب، والدین و مربیان هستند که با توجه به اطلاعات موجود در این اثر، می‌توانند خواندن این کتاب‌ها را به فرزندان و متربیان خود توصیه کنند. پژوهشگران موسسه مصباح الهدی این کتابها را از میان حدود 600 عنوان کتاب داستان برگزیده اند.

https://www.hamrahmorabi.ir/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c%da%a9%d8%9b-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%a1-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86/

💥 مخاطبان اصلی مجموعه «تربیت با کتاب» مربیان و والدینی هستند که بارها در کلاس های تربیتی و یا در جلسه های مشاوره، از اساتید و مشاوران خواسته اند تا کتابی سودمند برای مطالعه خود یا فرزندانشان به آن ها معرفی کنند؛ اما معمولا پاسخی در خور و قانع کننده نگرفته اند.

.......................................................

کتاب‌خوانه
سلسله موضوعات پیرامون کتاب و کتابخوانی

🔹 هفت خوان 
📚 شیوه‌نامه کتابخوانی ویژه نوجوانان
در این فایل شرح بخش‌های مختلف طرح کتابخوانی هفت‌خوان بیان شده‌است. ابتدا به اهمیت و چیستی طرح پرداخته شده و سپس ویژگی‌های طرح شامل: ١- توصیه به خواندن به عنوان یک ضرورت ٢- ایجاد زمینه‌ای برای فکر کردن ٣- طرحی تربیتی، مستمر و مداوم ۴- حاصل تجربه میدانی ۵- همه جانبه بودن ۶- همراهی یک راهنمای کتاب بیان شده و در ادامه مطالبی در مورد اهداف طرح و چگونگی ایجاد فرآیند آن مطرح شده است.
🔸در بخش پیوست، 49 کتاب به عنوان گلچینی از کتاب‌های طرح هفت‌خوان به تفکیک هر پایه و 7 کتاب ویژه دختران به همراه معرفی آنان ارائه شده است.

#باشگاهکتابخوانیهفت_خوان
#تربیتیومعرفتی_نوجوانان
#کتاب‌خوانه

لینک پی دی اف مجموعه هفت خوان    دانلود